WIE
Pfizer en Bristol-Meyers Squibb
WAT
Online salesmeeting
WAAROM
Twee keer per jaar steken de business units van beide bedrijven de koppen bij elkaar. Onder een toepasselijk thema wordt geƫvalueerd, bijgesteld en vooruit gekeken. Zo ook in oktober 2020, maar dan anders. Dit jaar online. Er was behoefte om alle informatie op te hangen aan een overkoepelend thema en concept, interactief, challenging en energizing.
CONCEPT
De kernboodschap intern was 1) meer uit het eerste contactmoment met de arts te halen en 2) de boodschap helder onder het voetlicht brengen, afgestemd op de situatie van de arts. Overall thema #HOEDAN.
We hebben gekozen voor de metafoor met golf. Ook daar is iedere slag belangrijk voor een goed eindresultaat en… er zijn meerdere mogelijkheden om de hole te bereiken.
EXECUTIE
JonghINBusiness is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het concept, de productie van ondersteunende filmpjes, interacties tot vormgeving en productie van de presentaties.
RESULTAAT
Een bijzonder interactieve salesmeeting met een score van 7.8