Wat heeft een 46 jaar oude Chevrolet Pick up met communicatie te maken?
Alles en niets. Ik zocht gewoon een manier om mijn boodschap onder het voetlicht te brengen. En het is natuurlijk leuk als je wat te vertellen hebt dat ook een beetje blijft hangen, dat mensen zich er iets bij voor kunnen stellen. Het communicatielandschap is best wel ingewikkeld. Hoeveel kanalen heb je wel niet om je boodschap uit te dragen of om de interactie met je doelgroep aan te gaan? Dat is voor een beetje marketeer niet meer bij te houden. Daarom hebben we de pick up communicatie truck in het leven geroepen. Een even simpel als effectief concept om in te spelen op de actualiteit en de behoefte van het moment. Er zijn altijd wel wensen en behoeften op communicatievlak. Je kan dan internet afstruinen om te kijken of er een bureau tussen staat dat je kan helpen of… je vraagt JonghINBusiness even langs te komen. Zij hebben met 20 jaar ervaring bijna alle disciplines in ‘huis’. Samen met onze kwalitatieve partners staan we standby om uw discipline in te laden en bij u af te geven. Probeer het gewoon eens. We hebben een zuinige meter die pas gaat lopen als we daar concrete afspraken over hebben gemaakt.